Alla inlägg den 30 januari 2014

Av evasresa - 30 januari 2014 00:56

(27 jan)

Mitt i natten kom vi tillbaka till Cusco.

Den dar nationalratten med Coca Colan har nu haft full effekt sedan det senaste 1.5 dygnet.

Jag skulle kunna ha gjort en mindre faltstudie av Perus toaletter (som ar bra, bara man ser till att ha dasspaper i reserv om det skulle vara en "gratis"-toalett).

Efter att jag genomlevt natten fick Gladys nog och ringde efter lakare. Lakaren lyckades komma precis nar Gladys och Irina var ivag en svang for att forsoka losa ut det bankkort som bankomaten snot for Gladys for tva dagar sedan sa jag fick haspla mig fram bast jag kunde pa egen hand. Med 3.5 timmar tillgodo tills vart flyg skulle ga fran Cusco till Lima blev jag inlagd pa en klinik i Cusco med dropp och flera provtagningar. Gladys ringde mig 20 min efter att jag gatt sa hon hade mig i alla fall under kontroll. Darefter flera dundermediciner, antibiotika, etc och skrevs ut 3 minuter innan vi var tvungna att aka med taxin for att hinna till flyget.


Hasta luego!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards